buyhighselllow
New member
- Inscrit
- 17 Mars 2008
- Réponses
- 786
- Réactions+
- 0
- Discussion Auteur
Bonjour,
Je poste dans ce forum car je ne veux pas que Google indexe le message.
J'ai quelques LLL.in (moins d'une dizaine...) et je viens de recevoir cela :
Je vous avoue que c'est ma première offre recue.
Je me suis renseigné sur les forums US, et il semble que les ventes de LLL.in à des utilisateurs finaux soient encore très rares.
Qu'en pensez vous ? Je ne pense pas à l'évaluation bidon. Le mec semble réellement être un UF...
Je poste dans ce forum car je ne veux pas que Google indexe le message.
J'ai quelques LLL.in (moins d'une dizaine...) et je viens de recevoir cela :
My dear Mr. *****
It has come to our knowledge that you have booked a Domain in name of PRP.IN
We are looking forward to purchase the Domain for our new project.
If you don’t have any purpose to use the same and wish for its sale, please contact to the undersigned.
We are from India.
Thanking you
Yours faithfully
Ajai Kumar Agarwal
Vice President- Consulting
Microsec Capital Limited
Shivam Chambers, 1st Floor
53, Syed Amir Ali Avenue
Kolkata – 700 019 ( India )
Ph: +91 033 30512100; +91 033 30512142 (Direct) ; Fax: +91 033 30512020 ; Mobile : 09830481523
Website: www.*****microsec.in (j'édite pour pas qu'il n'ait de referer dans ses stats)
This e-mail message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. It should not be used by anyone who is not the original intended recipient. If you have erroneously received this message, please delete it immediately and notify the sender. The recipient acknowledges that Microsec Capital Ltd or its subsidiaries and associated companies, (collectively "Microsec Group"), are unable to exercise control or ensure or guarantee the integrity of/over the contents of the information contained in e-mail transmissions and further acknowledges that any views expressed in this message are those of the individual sender and no binding nature of the message shall be implied or assumed unless the sender does so expressly with due authority of Microsec Group. Before opening any attachments please check them for viruses and defects."
P Help the environment – please don't print this email unless you really need to!
Je vous avoue que c'est ma première offre recue.
Je me suis renseigné sur les forums US, et il semble que les ventes de LLL.in à des utilisateurs finaux soient encore très rares.
Qu'en pensez vous ? Je ne pense pas à l'évaluation bidon. Le mec semble réellement être un UF...
Dernière édition: